Spotkania branżowe dla bibliotekarzy, redaktorów, specjalistów ds. promocji




O mediach kiedyś i dziś, czyli jak zmienił się rynek medialny w ostatnich latach i co to oznacza dla osób z działu marketingu podczas całodziennych warsztatów opowie Piotr Zieliński, dziennikarz przez wiele lat związany z telewizją TVN i programem Dzień dobry TVN. Jak nawiązać skuteczny kontakt z redakcją i dziennikarzem? Czego nie lubią dziennikarze? Temat – czym właściwie jest i jak wpaść na pomysł, który zainteresuje redakcję? Jak skutecznie zarządzać wizerunkiem autora, by stał się on interesującą postacią dla mediów? Jak trafić na kanapy najpopularniejszych programów porannych. To wiedza, którą powinien posiadać specjalista ds. PR w Wydawnictwie. 


Redaktorów nabywających zapraszamy na Giełdę wymarzonych przekładów „Pitch”. Tłumacze i tłumaczki to często znawcy obcych literatur i zagranicznych rynków. W ramach „TOP 10" przedstawią swoje translatorskie marzenia – wartościowe ich zdaniem pozycje nie wydane dotychczas w Polsce. Być może okażą się one nowymi bestsellerami? Giełdę poprowadzi członkini Stowarzyszenia Tłumaczy Literatury Małgorzata Kafel.


O tym, jak ważna jest strategia i plan działania dla digital marketingu, jakie tajemnice skrywa influencer marketing, czym jest barter i jak sporządzać umowy zgodnie z prawem dowiecie się na szkoleniach przygotowanych przez specjalistów z Toucan Agency. Odkryjecie potencjał leżący w social mediach i zaczniecie czerpać korzyści z performance marketingu. Dowiecie się jak zbudować wizerunek nowego autora w sieci, jaką rolę w strategii powinien odgrywać autor, za co odpowiedzialny powinien być wydawca, jak dobrze ustawić reklamę na Facebooku i czy odpalenie pojedynczej kampanii na ruch wystarczy? To szkolenie dla osób zajmujących się promocją w internecie.


Jak przygotować dobry plan promocji, żeby dać książce szansę stać się bestsellerem opowie Karina Caban-Rusinek, ekspertka marketingu wydawniczego. Czy plan promocji jest potrzebny i po co właściwie go tworzyć? Czy zebranie kreatywne zawsze jest kreatywne i czy naprawdę książkę trzeba przeczytać? Jak rozłożyć promocję w czasie? Jak zaplanować budżet promocyjny i kiedy powiedzieć dość.


Dlaczego niektóre książki stają się bestsellerami, a inne odchodzą w zapomnienie? Jak tworzyć lepsze książki dla kobiet? Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla Wydawcy? Co najbardziej działa na kobiety? Kim są kobiety skupione na relacjach i czego szukają w poradnikach, romansach i powieściach? Jakich obszarów tabu trzeba unikać w różnych grupach kobiet? Odpowiedź na te pytania to klucz do zrozumienia – czego naprawdę pragną kobiety. W jaki sposób stworzyć ofertę dla czytelnika dojrzałego i jak go zachęcić, by sięgnął akurat po książkę naszego wydawnictwa? Jak z sukcesem tworzyć i sprzedawać książki dla osób 50+ opowiedzą Izabela Pajor, Magdalena Kos, ekspertki marketingu wydawniczego z Silver Guru. Nie przegap Silver Tsunami. To prawdziwy crème de la crème dla osób zajmujących się promocją wydawniczą.






harmonogram szkoleń dla wystawców i prelegenci >