FAQ

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania Wystawców

  • 26.MTKwK® odbywają się w formie stacjonarnej, tj. w budynku EXPO przy ul. Galicyjskiej 9 w Krakowie. Wydarzeniom targowym będą towarzyszyć wydarzenia online. 
    • zakup biletów będzie możliwy online na specjalnie przygotowanej platformie, którą udostępnimy w późniejszym czasie; 

    • wszyskie informacje na temat biletów znajdują się tutaj

    • bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na teren Targów w wybrany przy zakupie dzień targowy, nie będzie ograniczony godzinowo.

  • Strefa Autora to przestrzeń specjalnie przygotowana na organizowanie spotkań z Autorami. Pojawią się w niej wyznaczone stanowiska dla pisarzy i z wydzieloną przestrzenią dla czekających. Jest bezpłatna dla Wystawców.

  • Tak, spotkania z Autorami na stoiskach będą możliwe, jednak Wystawca ponosi odpowiedzialność za organizację wydarzenia oraz przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa obowiązujących w dniu organizacji spotkania.

  • Rejestracja na Targi odbywa się poprzez Panel Wystawcy dostępny od 1.03.2022 r.
  • Przyjmowanie zgłoszeń trwa od 1.03-22.09.2023 r. 

  • Okres rabatowy trwa do 31.07.2023 r. 

  • Wystawca może zrezygnować z udziału w Targach bez ponoszenia kosztów stoiska do dnia 25.09.2023 r. Otrzymuje wówczas zwrot pieniędzy, jednak z wyłączeniem opłaty rejestracyjnej, która jest bezzwrotna i obligatoryjna. 

  • Rezerwacja sal seminaryjnych / Saloniku Literackiego jest możliwa do dnia 25.09.2023 r., pod warunkiem dostępności sal. 

  • Rejestracja gości jest możliwa do 22.10.2023 r. 

  • Rejestracja gości możliwa jest do 22.10.2022 r. 

  • Projekt zabudowy stoiska należy dosłać do 22.09.2023 r. 

  •  

    • Wystawca będzie mógł przenieść swoje zamówienie i wszystkie wpłacone w 2023 r. środki na poczet edycji 2024 r. Opłata Rejestracyjna również podlega przeniesieniu.
    • Wystawca, który nie zdecyduje się na przeniesienie wpłaconych środków na poczet edycji 2024 r. otrzyma zwrot wszystkich środków wpłaconych w 2023 r. z wyjątkiem kosztów Opłaty Rejestracyjnej w wysokości 600 zł netto, która jest w tym przypadku bezzwrotna niezależnie od daty odwołania Targów.

     

  • Wystawca może zrezygnować z udziału w Targach bez ponoszenia kosztów stoiska do dnia 25.09.2022 r. Zwrotowi podlegają wszystkie wpłacone przez Wystawcę kwoty, z wyjątkiem opłaty rejestracyjnej.

  • Opłata rejestracyjna jest bezzwrotna, bez względu na to, czy Wystawca zrezygnował z Targów na własne życzenie, czy też wydarzenie zostało odwołane. 

  • Opłata rejestracyjna to kwota, która pokrywa wstępne koszty przygotowania Targów, tj. utrzymania systemu rejestracji oraz częściowego rozliczenia realizacji. 

  • Ceny stoisk i powierzchni podane w cenniku, uwzględniają rabat przyznawany pod warunkiem wpłaty całości należności za: 

    • powierzchnię/stoisko, 

    • opłatę rejestracyjną, 

    • typ powierzchni (dotyczy stoisk z dwóch lub trzech stron otwartych i stoisk wyspowych), 

    • opłatę infrastrukturalną (dotyczy powierzchni niezabudowanej),

    do dnia 31.07.2023 r. Od 1.08.2023 r. ceny stoisk i powierzchni zabudowanej/niezabudowanej wzrosną o 10%.