Brak powierzchni
Szanowni Państwo, informujemy, że nie dysponujemy już wolną powierzchnią na 27. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie®.
Terminy
08.04.2024 r.
- uruchomienie Panelu Wystawcy - systemu sprzedaży i rejestracji udziału w Targach
31.05.2024 r.
- Potwierdzenie lokalizacji stoisk dla wystawców z roku 2023 r. (potwierdzenie dotyczy miejsca, wielkości powierzchni i wymiarów stoiska) lub chęci zmiany (lokalizacji, wielkości stoiska, wymiarów).
31.07.2024 r.
- koniec okresu rabatowego - od 1.08.2024 r. ceny za powierzchnię/stoisko wzrosną o 15%
20.09.2024 r.
- termin zgłoszenia udziału w Targach / termin rezygnacji z udziału w Targach (Wystawca zobowiązany jest do złożenia pisemnej rezygnacji na adres: ksiazka@targi.krakow.pl. Na tej podstawie nastąpi zwrot środków wpłaconych przez Wystawcę, za wyjątkiem opłaty rejestracyjnej, która jest obligatoryjna i bezzwrotna. Patrz Regulamin pkt 4.
- termin zgłoszenia Współwystawców;
- termin zamówienia sal seminaryjnych, scen, pokojów spotkań, stref autora / termin bezkosztowej rezygnacji z sal seminaryjnych;
- termin zgłaszania Autorów, Prelegentów;
- termin uzupełnienia wpisu do Katalogu Wystawców, Programu Towarzyszącego w Panelu Wystawcy;
- termin dostarczenia projektu do zabudowy indywidualnej / przesłania planu stoiska, zgłoszenia wykonawcy zabudowy stoiska w przypadku zamówienia powierzchni niezabudowanej;
- termin zamówienia wyposażenia dodatkowego, mediów, Internetu, podwieszania elementów.
18.10.2024 r.
- termin rejestracji gości Wystawców, gości branżowych;
- termin uregulowania całości należności za udział w Targach.
Faktury
PRZED WPŁATĄ
Zgodnie z naszym regulaminem Wystawcy (pkt. 3.3) po zawarciu umowy, Wystawca jest zobowiązany wnieść opłaty w pełnej wysokości. Istnieje również możliwość regulowania należności w ratach, według poniższych zasad:
- opłata rejestracyjna + 1 rata: w wysokości 45% należności brutto wynikającej z zamówienia w Panelu Wystawcy, wpłacana jako zaliczka 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia;
- rata 2: pozostała część całkowitej należności brutto wynikającej z zamówienia w Panelu Wystawcy, wpłacana do dnia:
- 31.07.2024 w cenach uwzględniających rabat,
- 18.10.2024 w cenach regularnych (wyższych 15%).
Po dokonaniu zamówienia powierzchni system wygeneruje fakturę pro forma. Każde kolejne zamówienie będzie tworzyć kolejną fakturę pro forma, płatną najpóźniej do dnia 18.10.2024 r.
Uwaga!
Warunkiem zachowania niższych cen za powierzchnię/stoisko jest uregulowanie należności do dnia 31.07.2024 r.
PO WPŁACIE
Po dokonaniu płatności system generuje dwie faktury:
- fakturę VAT na bezzwrotną opłatę rejestracyjną w kwocie 738,00 PLN brutto
- fakturę zaliczkową na pozostałą kwotę.
Każda dodatkowa wpłata będzie generowała kolejną fakturę zaliczkową. Kwota wpłaty zostanie zaksięgowana jako przedpłata za udział w Targach, a na fakturze znajdą Państwo całość swojego zamówienia na dany dzień oraz informację o pozostałej kwocie do zapłaty.
PO TARGACH
Po zakończonej imprezie mają Państwo możliwość pobrania wygenerowanej w Panelu Wystawcy faktury końcowej. Opcja ta będzie możliwa do dnia 15.11.2024 r., po tym terminie system zostanie zablokowany i nie będzie możliwości wystawiania żadnych dodatkowych faktur. W celu wygenerowania faktury końcowej, prosimy o kontakt z zespołem, po zakończonej imprezie, nie później niż dnia 15 listopada br.